To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00101357" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00101357 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
Popis výsledku v původním jazyce
Invited speach - The Department of Education, Ben-Gurion University of the Negev, Israel. The Lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice.
Název v anglickém jazyce
To speak or not to speak? Student participation patterns in classroom discourse
Popis výsledku anglicky
Invited speach - The Department of Education, Ben-Gurion University of the Negev, Israel. The Lecture deals with the impact of a teacher development programme focused on the implementation of dialogic teaching practice.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA17-03643S" target="_blank" >GA17-03643S: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů