Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

BIG 6 mezi předměty – rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00102260" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00102260 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/seznam-temat-k-setkani-mezipredmetovych-vztahu/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/sc25/seznam-temat-k-setkani-mezipredmetovych-vztahu/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    BIG 6 mezi předměty – rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Workshop je součástí kvalitativní výzkumné činnosti autorky v oblasti pojetí výuky informační gramotnosti. V obsahu nejprve prezentuje dílčí výstupy výzkumu a zahraniční výzkumnou praxi. Poté obsah pracuje s modelem BIG6, který je vhodný pro rozvíjení informační gramotnosti na základní škole. V šesti jasných krocích je ukázáno, jak může učitel napříč předměty s využitím ICT posilovat kompetence žáků v práci s informacemi - od zadání projektu nebo úlohy přes určení zdrojů informací, jejich pročtení a vyhodnocení až po využití informací pro splnění úlohy a její prezentování.

  • Název v anglickém jazyce

    BIG 6 among subjects - developing of information literacy in educational practice

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop is part of the qualitative research work of the author in the field of information literacy teaching. It first presents partial outcomes of research and foreign research practice. Then the content works with the BIG6 model, which is suitable for developing information literacy at elementary school. Six clear steps illustrate how a teacher across ICT-enhancing subjects can enhance pupils' competencies in working with information - from designing a project or task through identifying information sources, reading them and evaluating them to using information to fulfill the task and presenting it.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha, Univerzita Karlova

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    30

  • Počet zahraničních účastníků

    5

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce