Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00102420" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00102420 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.cpds.cz/konference_2018_program.php" target="_blank" >http://www.cpds.cz/konference_2018_program.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
Popis výsledku v původním jazyce
Informační gramotnost je integrovanou kompetencí ve vzdělávání jedince 21. století. Příspěvek se zaměřuje na kompetenční vzdělávání, ukazuje informační gramotnost v transdisciplinárním kontextu a představuje výzkumné horizonty informačního vzdělávání zaměřené na učivo, učícího se jedince a pedagogického pracovníka.
Název v anglickém jazyce
Concept of the development of information literacy of pupils from the perspective of the teaching librarian : research horizons
Popis výsledku anglicky
Information literacy is an integrated competence in the individual education of a 21st century. The paper focuses on competency education, informational literacy in a transdisciplinary context, and represents the research horizons of information education focused on the subject, the learner and the pedagogue.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů