Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00105334" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00105334 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reakce matek na dětské potřeby autonomie, vztahu a kompetence v kontextu čtenářských příprav v 1. třídě
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem posteru je představit průběžné výsledky analýzy audionahrávek čtenářských příprav matek a dětí 1. tříd ZŠ. V analýze je hledána odpověď na otázku, jakým způsobem různé matky v rámci společných čtenářských příprav se svými dětmi reagují na jejich potřeby autonomie, vztahu a kompetence. Obecnějším cílem posteru je přispět k porozumění dynamice vzájemné spolupráce matek a dětí při čtenářských přípravách.
Název v anglickém jazyce
Mothers' Reactions on Their Children's Needs of Autonomy, Relatedness and Competence in Context of Reading Homework in the First Grade
Popis výsledku anglicky
Aim of this poster is to present some results of an analysis of audiorecordings capturing reading homework situations of mothers and their first graders. The analysis focuses on the question, how different mothers, in context of mutual reading homework situations with their children, react on the children's needs of autonomy, relatedness and competence. More broader aim of the poster is to contribute to the understanding of dynamics of mutual interaction and cooperation between mothers and their children during analyzed reading homework situations.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů