Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F18%3A00105871" target="_blank" >RIV/00216224:14210/18:00105871 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://nasiv.knihovna.cz/" target="_blank" >http://nasiv.knihovna.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukace informační gramotnosti ve strategii činnosti knihovny
Popis výsledku v původním jazyce
Učící se společnost stále více akcentuje kompetenční přístup ke vzdělávání. Ten mohou úspěšně reflektovat také knihovny a připravit uživatelům spektrum služeb, v nichž pevné místo zaujme vzdělávání v informační gramotnosti. Příspěvek představí strategie, které může veřejná knihovna pro rozvoj edukace v informační gramotnosti uplatnit.
Název v anglickém jazyce
Information literacy education in the library's strategy
Popis výsledku anglicky
The learning society is increasingly accentuating the competence approach to education. It can also successfully reflect libraries and provide users with a range of services in which a solid place takes education in information literacy. The paper will present the strategy that the public library for the development of education in information literacy can apply.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů