Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Concept of Movement and Migration in Russian and Czech Online Advertising in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00112259" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00112259 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://zdsds.si/tiskovina/2086/" target="_blank" >https://zdsds.si/tiskovina/2086/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    ruština

  • Název v původním jazyce

    Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Doklad issledujet temu dviženija, migracii i putešestvija v sovremennych russkich i češskich reklamnych tekstach, i sosredotočitsja na sovremennoj onlajn reklame v sfere obrazovanija. V doklade rassmatrivajetsja reklama mobility v etoj sfere. Doklad zanimajetsja obrazom dviženija, migracii i dinamiki v reklamnych tekstach v sfere obrazovanija, podčerkivaja osnovnyje morfologičeskije i leksičeskije osobennosti stilja reklamy. Vo vtoroj časti doklad issledujet ispol’zovanije glagolov dviženija i drugich vyraženij, svjazannych s ponjatijem dviženija i dinamiki v reklamnych tekstach.

  • Název v anglickém jazyce

    The Concept of Movement and Migration in Russian and Czech Online Advertising in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the concept of movement, migration and travelling in the Russian and Czech advertising, focusing on current online advertising in the field of Education. It researches the promotion of mobility in this area. The paper explores the concept of movement, migration and dynamics, with emphasis on the basic morphological and lexical features of the advertising style. It also deals with the use of verbs of motion and with other means of expressing dynamics and movement in the advertising texts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Migracije v slovanskem prostoru v 20. in 21. stoletju : Konferenčni zbornik

  • ISBN

    9789616715300

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    45-57

  • Název nakladatele

    Študentska sekcija Zveze družstev Slavistično društvo Slovenije

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Místo konání akce

    Maribor

  • Datum konání akce

    14. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku