Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00115406" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00115406 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2019/04/04.pdf" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2019/04/04.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2019.025" target="_blank" >10.5507/epd.2019.025</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study
Popis výsledku v původním jazyce
The topic of webinars is not entirely new, but it represents an attractive educational area that is not yet clearly captured in terms of teaching, research or theory. Therefore, in the following review, I will try to illustrate their presentation in the articles that have the highest number of references in the SCOPUS database (between 24 and 10). In this way, I will try to analyze texts that can be perceived as the most influential in a given topic. In this review, we also analyse new research and papers to describe the research and application possibilities of webinars.
Název v anglickém jazyce
Webinars as a forgotten innovative method of online learning : an overview study
Popis výsledku anglicky
The topic of webinars is not entirely new, but it represents an attractive educational area that is not yet clearly captured in terms of teaching, research or theory. Therefore, in the following review, I will try to illustrate their presentation in the articles that have the highest number of references in the SCOPUS database (between 24 and 10). In this way, I will try to analyze texts that can be perceived as the most influential in a given topic. In this review, we also analyse new research and papers to describe the research and application possibilities of webinars.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium
ISSN
1213-7758
e-ISSN
1213-7499
Svazek periodika
19
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
19-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—