Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Unsettling Heimat and the Touristic Ideal : Tropes of the Uncanny in Lois Hechenblaikner's Anti-Heimat Photography

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00123637" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00123637 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.5699/austrianstudies.29.2021.0121" target="_blank" >https://doi.org/10.5699/austrianstudies.29.2021.0121</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5699/austrianstudies.29.2021.0121" target="_blank" >10.5699/austrianstudies.29.2021.0121</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Unsettling Heimat and the Touristic Ideal : Tropes of the Uncanny in Lois Hechenblaikner's Anti-Heimat Photography

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The pre-formatted surface of a Heimat idyll has long been an important site of criticism in Austrian culture. Expanding this critique within the Anti-Heimat genre, this article focuses on three photo series by Lois Hechenblaikner to argue that the uncanny represents a significant aspect in contemporary visual culture by subverting the strong visuality of the Heimat ideal as it is promoted in mass tourism. Dissecting Heimat as a commercial product, Hechenblaikner explores the dark sides of alpine tourism and mass consumerism and uses the uncanny as a central trope in unmasking the destructive elements of Heimat in the contemporary tourist industry.

  • Název v anglickém jazyce

    Unsettling Heimat and the Touristic Ideal : Tropes of the Uncanny in Lois Hechenblaikner's Anti-Heimat Photography

  • Popis výsledku anglicky

    The pre-formatted surface of a Heimat idyll has long been an important site of criticism in Austrian culture. Expanding this critique within the Anti-Heimat genre, this article focuses on three photo series by Lois Hechenblaikner to argue that the uncanny represents a significant aspect in contemporary visual culture by subverting the strong visuality of the Heimat ideal as it is promoted in mass tourism. Dissecting Heimat as a commercial product, Hechenblaikner explores the dark sides of alpine tourism and mass consumerism and uses the uncanny as a central trope in unmasking the destructive elements of Heimat in the contemporary tourist industry.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Austrian Studies

  • ISSN

    1350-7532

  • e-ISSN

    2222-4262

  • Svazek periodika

    29

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    23

  • Strana od-do

    121-143

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus