Experimentální edtechové uzly KISKu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F21%3A00123938" target="_blank" >RIV/00216224:14210/21:00123938 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experimentální edtechové uzly KISKu
Popis výsledku v původním jazyce
Workshop se zaměřil na výzkumný experiment využití technologií v prostoru knihovny pro rozvoj a posílení celoživotního učení uživatelů. V rámci workshopu proběhla kvalitativní výzkumná sonda s knihovníky ve formě focus group zaměřená na subjektivní vnímání technologických trendů a jejich role ve veřejných knihovnách a jejich vzdělávací roli.
Název v anglickém jazyce
Experimental edtech nodes of KISK
Popis výsledku anglicky
The workshop focused on a research experiment using technologies in the library space to develop and strengthen users' lifelong learning. The workshop included a qualitative research probe with librarians in the form of a focus group focused on the subjective perception of technological trends and their role in public libraries and their educational role.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
—
OECD FORD obor
50804 - Library science
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Univerzita Palackého Olomouc
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
30
Počet zahraničních účastníků
5
Typ akce podle státní přísl. účastníků
WRD - Celosvětová akce