Portuguese language teaching and learning contexts in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00132675" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00132675 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.e-publicacoes.uerj.br/pensaresemrevista/article/view/80347" target="_blank" >https://www.e-publicacoes.uerj.br/pensaresemrevista/article/view/80347</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.12957/pr.2023.80347" target="_blank" >10.12957/pr.2023.80347</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
portugalština
Název v původním jazyce
Contextos de Ensino-Aprendizagem de Língua Portuguesa na República Tcheca
Popis výsledku v původním jazyce
O presente texto é uma entrevista realizada pelos professores doutores Milena Torres de Aguiar (UERJ/FFP) e Ivo da Costa do Rosário (UFF) com a professora doutora Iva Svobodová (Universidade de Mararyk). Os três professores em questão são os organizadores deste dossiê 29 da Pensares em Revista.
Název v anglickém jazyce
Portuguese language teaching and learning contexts in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This text is an interview conducted by Professors Milena Torres de Aguiar (UERJ/FFP) and Ivo da Costa do Rosário (UFF) with Professor Iva Svobodová (Mararyk University). The three professors in question are the organizers of this dossier 29 of Pensares em Revista.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
60202 - Specific languages
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pensares em Revista
ISSN
2317-2215
e-ISSN
2317-2215
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
BR - Brazilská federativní republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
8-16
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—