Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00137526" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00137526 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.phil.muni.cz/studia-paedagogica/article/view/39519" target="_blank" >https://journals.phil.muni.cz/studia-paedagogica/article/view/39519</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/SP2024-2-5" target="_blank" >10.5817/SP2024-2-5</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky
Název v anglickém jazyce
Test Anxiety Among Czech Pupils in Lower-Secondary Education
Popis výsledku anglicky
Studie se zabývá adaptací škály Children Test Anxiety Scale (CTAS) na vzorku 740 žáků nižšího sekundárního vzdělávání v moravských školách. Cílem byla rovněž analýza vztahu testové úzkosti s akademickým self-conceptem, pohlavím žáků či jejich vzdělávacími výsledky
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia paedagogica
ISSN
1803-7437
e-ISSN
2336-4521
Svazek periodika
29
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
108-127
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85212118781