Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F05%3A00031491" target="_blank" >RIV/00216224:14220/05:00031491 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nekalá soutěž a reklama : (vybrané kapitoly)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci je uveden přehled o vývoji právní úpravy nekalé soutěže (generální klauzule a právních prostředků ochrany), a to podle Pařížské úmluvy na ochranu průmyslového vlastnictví z r. 1883, podle zákona proti nekalé soutěži z r. 1927 a podle obchodního zákoníku z r. 1991 až dosud. V kapitole o reklamě je zpracována právní úprava klamavé reklamy a srovnávací reklamy podle obchodního zákoníku a podle evropské směrnice o klamavé a srovnávací reklamě, dále je věnována pozornost některým veřejnoprávním zákonům, např. zákonu o regulaci reklamy, zákonu o ochraně spotřebitele apod.

  • Název v anglickém jazyce

    Unfair competition and advertising : (selected chapters)

  • Popis výsledku anglicky

    The publication provides an overview of legal regulation of unfair competition (the general clause and the legal means of protection), according to the Paris Convention for the Protection of Industrial Property from 1883, according to the Law against Unfair Competition from 1927 and the Commercial Code from 1991 till present. The chapter on advertising contains legal regulation of misleading advertising and comparative advertising under the Commercial Code and under the European Directive on misleadingand comparative advertising, also contains some public law, as the Law on Advertising Regulation, the Consumer Protection Law, etc.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-210-3607-9

  • Počet stran knihy

    330

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy