Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F07%3A00033110" target="_blank" >RIV/00216224:14220/07:00033110 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na vztahy malých a středních podniků se stakeholdery. Nejprve je uvedena specifikace kategorie malých a středních podniků zahrnutých do výzkumu, dále pak metodologie, která byla ve výzkumu použita. V příspěvku jsou popsány výsledky ze dvou zemí - České a Slovenské republiky. Při průzkumu byl použit dotazník s otevřenými i uzavřenými otázkami. Hlavní část příspěvku se zabývá dlouhotrvajícími vztahy podniků a jsou zde také uvedeny stakeholdeři, s nimiž podniky chtějí navázat a udržetvztah.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship of small and medium enterprises with stakeholders

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is focused on relationships of small and medium enterprises with their stakeholders. At first, there is stated specification and categories of enterprises that were included into research and it is mentioned the methodology used in this research. It is describes the results from two countries (the Czech Republic and the Slovak Republic) and it was used the two types of answers at the research, the spontaneous answer and supported answer. The article refers to differences between these types of answers. The main part of this article deals with long-lasting relationships of enterprises and the last part of this article deals with the kind of stakeholders which the enterprises want to have relationships.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod 2007

  • ISBN

    978-80-8093-026-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita vo Zvolene

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku