Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F07%3A00033110" target="_blank" >RIV/00216224:14220/07:00033110 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztahy malých a středních podniků se stakeholdery
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na vztahy malých a středních podniků se stakeholdery. Nejprve je uvedena specifikace kategorie malých a středních podniků zahrnutých do výzkumu, dále pak metodologie, která byla ve výzkumu použita. V příspěvku jsou popsány výsledky ze dvou zemí - České a Slovenské republiky. Při průzkumu byl použit dotazník s otevřenými i uzavřenými otázkami. Hlavní část příspěvku se zabývá dlouhotrvajícími vztahy podniků a jsou zde také uvedeny stakeholdeři, s nimiž podniky chtějí navázat a udržetvztah.
Název v anglickém jazyce
Relationship of small and medium enterprises with stakeholders
Popis výsledku anglicky
This paper is focused on relationships of small and medium enterprises with their stakeholders. At first, there is stated specification and categories of enterprises that were included into research and it is mentioned the methodology used in this research. It is describes the results from two countries (the Czech Republic and the Slovak Republic) and it was used the two types of answers at the research, the spontaneous answer and supported answer. The article refers to differences between these types of answers. The main part of this article deals with long-lasting relationships of enterprises and the last part of this article deals with the kind of stakeholders which the enterprises want to have relationships.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod 2007
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Technická univerzita vo Zvolene
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
1. 1. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—