Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současné modely tržní orientace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F08%3A00025221" target="_blank" >RIV/00216224:14220/08:00025221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Current Models of Market Orientation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on the development of the model of market orientation. The model of market orientation looks for the factors that preceded the market orientation stated compilation of the new finding at definition market orientation. The second partis devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. There is also compilation of theoretical information about market orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusion are stated in thelast part of the work. The paper is supported by Grant Agency of the Czech Republic (GA402/07/1493).

  • Název v anglickém jazyce

    The Current Models of Market Orientation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the development of the model of market orientation. The model of market orientation looks for the factors that preceded the market orientation stated compilation of the new finding at definition market orientation. The second partis devoted to positive and negative influences market orientation on business performance. There is also compilation of theoretical information about market orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusion are stated in thelast part of the work. The paper is supported by Grant Agency of the Czech Republic (GA402/07/1493).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    European Research Studies

  • ISSN

    1108-2976

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3-4/2007

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus