Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00034069" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00034069 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Tzv. product placement: evropské výzvy pro českého zákonodárce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o regulaci tzv. skryté reklamy v českém a evropském právu a o tom, jak by český zákonodárce mohl být inspirován evropskou úpravou.
Název v anglickém jazyce
Product placement: European Appeals for Czech Regulation
Popis výsledku anglicky
This contribution deals with the actual regulation of product placement in European Law and Czech Law and how can the Czech Law be inspirated by the European regulation.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právní rozhledy
ISSN
1210-6410
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
číslo 2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—