Jak postihnout nekalé jednání vůči soutěžitelům nebo spotřebitelům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F09%3A00037872" target="_blank" >RIV/00216224:14220/09:00037872 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak postihnout nekalé jednání vůči soutěžitelům nebo spotřebitelům
Popis výsledku v původním jazyce
Nové formy nekalých obchodních praktik, zejména parasitní jednání, guerilla marketing, agresivní reklama
Název v anglickém jazyce
How to evaluate unfair practices against competitors and/or consumers
Popis výsledku anglicky
New forms of unfair commercial practices, after all parasitic behaviour, guerilla marketing, agressive advertising
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Obchodněprávní revue
ISSN
1213-5313
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—