Srovnávací reklama z pohledu práv na označení
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00052976" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00052976 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnávací reklama z pohledu práv na označení
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou srovnávací reklamy z pohledu práv na označení, zejména označení původu a ochranných známek
Název v anglickém jazyce
Comparative advertising from the view of trade mark law, trade names law and protection of origin
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the comparative advertising from the view of trade mark law, trade names law and protection of origin
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právní fórum
ISSN
1214-7966
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 8
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
203-211
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—