Google AdWords Workshop
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00055377" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00055377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Google AdWords Workshop
Popis výsledku v původním jazyce
The Workshop focused on the topic whether the the Google AdWords System could be characterised as "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"
Název v anglickém jazyce
Google AdWords Workshop
Popis výsledku anglicky
The Workshop focused on the topic whether the the Google AdWords System could be characterised as "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Brno
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
25
Počet zahraničních účastníků
3
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce