Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F12%3A00059896" target="_blank" >RIV/00216224:14220/12:00059896 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Obchodně tržní způsob vedení volební kampaně, nebo kupování hlasů voličů?
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se věnuje volební kampani v České republice, vnitrostranické demokracii, volební geometrii a dalším právním a politologickým problémům.
Název v anglickém jazyce
Market economy election campaign
Popis výsledku anglicky
Publication describes the problems of the election campaign in the Czech Republik, intra-party democracy and gerrymandering.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Volby - svátek demokracie, nebo pletich?
ISBN
9788021058231
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
66-80
Název nakladatele
Mezinárodní politologický ústav Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—