Ochrana spotřebitele v novém občanském zákoníku (základní teze)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F13%3A00072001" target="_blank" >RIV/00216224:14220/13:00072001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Ochrana spotřebitele v novém občanském zákoníku (základní teze)
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o ochraně spotřebitele v novém občanském zákoníku. Zabývá se zejména pojmem "spotřebitel" a "podnikatel".
Název v anglickém jazyce
Consumer protection in the New Czech Civil Code (basic principles)
Popis výsledku anglicky
The article deals with the consumer protection in the New Czech Civil Code. The article analysis the concept of "consumer" and "businessman" in the New Czech Civil Code.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Reforma súkromého práva na Slovensku a v Čechách
ISBN
9788021066267
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
134-148
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Omšení
Datum konání akce
29. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—