Srovnávací reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F14%3A00080016" target="_blank" >RIV/00216224:14220/14:00080016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnávací reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Komentář k ustanovení upravujícímu skutkovou podstatu srovnávací reklamy v rámci nekalé soutěže. Kritický komentář s komparativními přesahy.
Název v anglickém jazyce
Comparative advertisement
Popis výsledku anglicky
Critical commentary on new regulation of comparative advertisement in unfair competetion law with comparative remarks.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Hulmák a kol. Občanský zákoník VI
ISBN
9788074002878
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
1804-1813
Počet stran knihy
2046
Název nakladatele
C.H. Beck
Místo vydání
V Praze
Kód UT WoS kapitoly
—