Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Selected sociological and legal aspects of consumer protection in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F17%3A00096130" target="_blank" >RIV/00216224:14220/17:00096130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.beck-shop.de/EuCML-Journal-of-European-Consumer-Market-Law/productview.aspx?product=15145072" target="_blank" >http://www.beck-shop.de/EuCML-Journal-of-European-Consumer-Market-Law/productview.aspx?product=15145072</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Selected sociological and legal aspects of consumer protection in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The authors of this paper have resolved together a two-year research project at the Faculty of Law at Masaryk University in Brno entitled "Selected sociological and legal aspects of consumer protection in the Czech Republic". This paper summarizes the results of the research task that focused on the social and legal aspects of consumer protection against unauthorized conduct and unfair commercial practices of entrepreneurs in the Czech Republic,1 and attempts to identify problems of the given area in a European context.

  • Název v anglickém jazyce

    Selected sociological and legal aspects of consumer protection in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of this paper have resolved together a two-year research project at the Faculty of Law at Masaryk University in Brno entitled "Selected sociological and legal aspects of consumer protection in the Czech Republic". This paper summarizes the results of the research task that focused on the social and legal aspects of consumer protection against unauthorized conduct and unfair commercial practices of entrepreneurs in the Czech Republic,1 and attempts to identify problems of the given area in a European context.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of European Consumer and Market Law

  • ISSN

    2364-4710

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    6

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    24-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus