Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interfunctional Coordination and its Influence on Customer Success

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F18%3A00104410" target="_blank" >RIV/00216224:14220/18:00104410 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/openec.2017.1.issue-1/openec-2018-0004/openec-2018-0004.pdf" target="_blank" >https://www.degruyter.com/downloadpdf/j/openec.2017.1.issue-1/openec-2018-0004/openec-2018-0004.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/openec-2018-0004" target="_blank" >10.1515/openec-2018-0004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Interfunctional Coordination and its Influence on Customer Success

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstract: The purpose of the paper is to expand the knowledge about interfunctional coordination (IFC). The term IFC has been used for 50 years and it extends to many branches. The most popular ones are in marketing, logistics and IT management. The purpose of IFC is to develop collaboration between the diverse departments within an organization. The goal of the paper is to describe the relationship between IFC on the B2B market, especially if IFC in one company can influence customer success in business. The research was undertaken with companies producing electronic components and electrical equipment in the region of South Moravia in the Czech Republic. 60 SME have answered the questionnaire. The Spearman’s rank correlation test was used to analyse the influence of IFC of companies on the success of their customers. The results show that the implementation of IFC in a company has a positive relationship on the success of its customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Interfunctional Coordination and its Influence on Customer Success

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract: The purpose of the paper is to expand the knowledge about interfunctional coordination (IFC). The term IFC has been used for 50 years and it extends to many branches. The most popular ones are in marketing, logistics and IT management. The purpose of IFC is to develop collaboration between the diverse departments within an organization. The goal of the paper is to describe the relationship between IFC on the B2B market, especially if IFC in one company can influence customer success in business. The research was undertaken with companies producing electronic components and electrical equipment in the region of South Moravia in the Czech Republic. 60 SME have answered the questionnaire. The Spearman’s rank correlation test was used to analyse the influence of IFC of companies on the success of their customers. The results show that the implementation of IFC in a company has a positive relationship on the success of its customers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Open Economics

  • ISSN

    2451-3458

  • e-ISSN

    2451-3458

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    105-114

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus