Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F18%3A00106570" target="_blank" >RIV/00216224:14220/18:00106570 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26510/18:PU129787

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents the results of a research investigating potential impact of service offering on business performance carried out among sixty electrical engineering companies in the Czech Republic. The main findings reveal the highest number of positive correlations between the items related to business performance, the item related to service offers to VIP customers, and the item focusing on monitoring the service offering of competitors. The paper discusses a new perspective of discovering whether and how service offering by electrical engineering companies in the Czech Republic influence business performance.

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the results of a research investigating potential impact of service offering on business performance carried out among sixty electrical engineering companies in the Czech Republic. The main findings reveal the highest number of positive correlations between the items related to business performance, the item related to service offers to VIP customers, and the item focusing on monitoring the service offering of competitors. The paper discusses a new perspective of discovering whether and how service offering by electrical engineering companies in the Czech Republic influence business performance.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    European Research Studies

  • ISSN

    1108-2976

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    92-108

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85056599084