Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F20%3A00120747" target="_blank" >RIV/00216224:14220/20:00120747 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2020/cofola2020.pdf" target="_blank" >https://www.law.muni.cz/sborniky/cofola/2020/cofola2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Způsob propagace zavádění nových daní na příkladu digitální daně
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá zaváděním nových daní, respektive digitální daně. Marketing se v dnešní době spojuje především s podnikatelskou sférou, ale tento příspěvek si klade za cíl upozornit na marketing státních institucí a zástupců státu při prosazování nového druhu zdanění. To jak jsou nové daňové povinnosti komunikovány veřejnosti, má totiž vliv na popularitu politických činitelů, kteří je propagují. Příspěvek představí koncept digitální daně v České republice a ve světě a zaměří se především na jeho ekonomické a právní aspekty. Následně bude představen marketing vlády a finanční správy v této oblasti s důrazem na diskurs české i světové odborné veřejnosti v této věci
Název v anglickém jazyce
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the introduction of new taxes and digital taxes. Nowadays, marketing is mainly associated with business sphere, but this paper aims to draw attention to the marketing of state institutions and government representatives in promoting a new type of taxation. The way in which the new tax obligations are communicated to the public affects the popularity of the political actors who promote them. The paper introduces the concept of digital tax in the Czech Republic and in the world and focuses mainly on its economic and legal aspects. Subsequently, the marketing of the government and financial administration in this area will be presented with emphasis on the discourse of the Czech and world professional public in this matter.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
COFOLA 2020: Sborník příspěvků mladých právníků, doktorandů a právních vědců
ISBN
9788021096707
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
266-281
Název nakladatele
Masarykova univerzita, Právnická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—