Marketing prodeje nemovitých věcí a daňové souvislosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F21%3A00123771" target="_blank" >RIV/00216224:14220/21:00123771 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2123" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2123</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing prodeje nemovitých věcí a daňové souvislosti
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje moderní marketingové metody cílené na zefektivnění uskutečnění prodeje nemovitých věcí v souvislosti s vybranými daňovými povinnostmi, které se k dané propagaci a následnému prodeji vážou. Autorky se domnívají, že spolu se zrušením daně z nabytí nemovitých věcí zájem o koupi nemovitých věcí vzroste a prodejcům se tak nabídne reagovat na zvýšenou poptávku a investovat své prostředky do efektivnějších a moderních marketingových nástrojů, které si vyžaduje technologický pokrok dnešní doby. Zároveň je tak úkolem textu zmapovat stěžejní povinnosti podnikajících subjektů, kteří nemovité věci nabízejí k prodeji, dále charakterizovat povahu takové reklamy z hlediska právní regulace, a nakonec komplexně zhodnotit, z hlediska četnosti povinností související s prodejem, vliv daňových povinností na podobu marketingu prodávajících subjektů. Autorky v textu docházejí ke zjištění, že právní regulace prodeje nemovitosti si zaslouží dostát legislativních změn, které mohou usnadnit marketing i prodej. Příspěvek v širším kontextu řeší střet právní regulace reklamy a daňového práva a akcentuje tak na důležitost multioborového pohledu na tuto problematiku.
Název v anglickém jazyce
Real estate sales marketing and tax context
Popis výsledku anglicky
This contribution highlights the use of various marketing methods that improve the sale of a real estate in correlation with selected tax obligations related to the promotion and subsequent sale. According to authors opinion, with the real estate transfer tax being abolished, an increase of the sale of real estates could be the outcome. Sellers will thus have the chance to respond to such demand and consider using effective and modern marketing tools that are required with respect to the latest technological advances. At the same time, the text aims to 1) map key obligations of business entities that sell real estate 2) characterize the nature of these advertisements from the legislative point of view 3) and thus comprehensively evaluate, in terms of frequency of obligations, possibilities and downfalls of this business environment. Authors make the conclusion that the legal regulation of real estate sales deserves various legislative changes. In a broader context, the paper addresses the conflict between the legal regulation of advertising and tax law and emphasizes the importance of a multidisciplinary view of this issue.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
COFOLA 2021 : část 3
ISBN
9788021086289
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
498-517
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—