Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing prodeje nemovitých věcí a daňové souvislosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F21%3A00123771" target="_blank" >RIV/00216224:14220/21:00123771 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2123" target="_blank" >https://munispace.muni.cz/library/catalog/book/2123</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing prodeje nemovitých věcí a daňové souvislosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje moderní marketingové metody cílené na zefektivnění uskutečnění prodeje nemovitých věcí v souvislosti s vybranými daňovými povinnostmi, které se k dané propagaci a následnému prodeji vážou. Autorky se domnívají, že spolu se zrušením daně z nabytí nemovitých věcí zájem o koupi nemovitých věcí vzroste a prodejcům se tak nabídne reagovat na zvýšenou poptávku a investovat své prostředky do efektivnějších a moderních marketingových nástrojů, které si vyžaduje technologický pokrok dnešní doby. Zároveň je tak úkolem textu zmapovat stěžejní povinnosti podnikajících subjektů, kteří nemovité věci nabízejí k prodeji, dále charakterizovat povahu takové reklamy z hlediska právní regulace, a nakonec komplexně zhodnotit, z hlediska četnosti povinností související s prodejem, vliv daňových povinností na podobu marketingu prodávajících subjektů. Autorky v textu docházejí ke zjištění, že právní regulace prodeje nemovitosti si zaslouží dostát legislativních změn, které mohou usnadnit marketing i prodej. Příspěvek v širším kontextu řeší střet právní regulace reklamy a daňového práva a akcentuje tak na důležitost multioborového pohledu na tuto problematiku.

  • Název v anglickém jazyce

    Real estate sales marketing and tax context

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution highlights the use of various marketing methods that improve the sale of a real estate in correlation with selected tax obligations related to the promotion and subsequent sale. According to authors opinion, with the real estate transfer tax being abolished, an increase of the sale of real estates could be the outcome. Sellers will thus have the chance to respond to such demand and consider using effective and modern marketing tools that are required with respect to the latest technological advances. At the same time, the text aims to 1) map key obligations of business entities that sell real estate 2) characterize the nature of these advertisements from the legislative point of view 3) and thus comprehensively evaluate, in terms of frequency of obligations, possibilities and downfalls of this business environment. Authors make the conclusion that the legal regulation of real estate sales deserves various legislative changes. In a broader context, the paper addresses the conflict between the legal regulation of advertising and tax law and emphasizes the importance of a multidisciplinary view of this issue.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    COFOLA 2021 : část 3

  • ISBN

    9788021086289

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    498-517

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku