Proměny současné rodiny s malými dětmi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F02%3A00006917" target="_blank" >RIV/00216224:14230/02:00006917 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny současné rodiny s malými dětmi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek o proměnách současné rodiny s malými dětmi v sobě slučuje dva záměry: 1) shrnutí podstatných problémových okruhů psychologických výzkumů, které se vztahují k problematice psychologie rodiny (a to s přihlédnutím k vývojové etapě, kdy rodina vychovává malé děti - děti předškolního věku, tj. v našich podmínkách od narození do 6 - 7 let věku), 2) zamyšlení nad jedním z aspektů rozsáhlé rodinné problematiky, který v současnosti nabývá na významu a to jak ve výzkumu výchovných postojů obecně, ale zejména pak v aplikaci např. v poradenské praxi. Jedná se o fenomén tzv. "nejistoty" ve výchovných názorech, postojích, ale i praktikované výchově rodičů malých dětí.
Název v anglickém jazyce
The transformations of today's family with small children
Popis výsledku anglicky
The paper combines the following two objectives: 1. to summarise the current research related to family in the stage of raising pre-school children (i.e. up to 6 or 7 years of age in the Czech Republic) 2. to analyse the ever more important phenomenon ofparents "uncertainty" in their educational beliefs, attitudes and practice.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-86598-36-5
Místo vydání
Medlov
Název nakladatele resp. objednatele
Sympozium: Děti, mládež a rodiny v období transformace. FSS MU Brno 19. - 21. září 2002
Verze
Psychologie, 2
Identifikační číslo nosiče
—