Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F02%3A00012058" target="_blank" >RIV/00216224:14230/02:00012058 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hraní počítačových her jako specifický fenomén období adolescence
Popis výsledku v původním jazyce
Text sumarizuje výsledky projektu zaměřeného na osobnost hráčů počítačových her. Výzkumné výsledky přinášejí informace o zahájení, průběhu a času věnovanému hraní počítačových her. Další kapitoly jsou zaměřeny na vybrané osobnostní charakteristiky hráčůpočítačových her - sebehodnocení, výkonová motivace, interpersonální chování.
Název v anglickém jazyce
Playing computer games - phenomenon of adolescence
Popis výsledku anglicky
This study is focused on personality of computer games players in adolescence - achievement motivation, self-esteem, interpersonal behaviour were investigated.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1007" target="_blank" >GA406/98/1007: Osobnost hráče počítačových her v adolescenci</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Utváření a vývoj osobnosti
ISBN
80-85947-83-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
209-226
Název nakladatele
Barrister & Principal
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—