Vliv osobnostní rovnice examinátora na výkon dítěte v testové situaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F04%3A00011042" target="_blank" >RIV/00216224:14230/04:00011042 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv osobnostní rovnice examinátora na výkon dítěte v testové situaci
Popis výsledku v původním jazyce
Jedná se o kvantitativní analýzu výsledků z WISC-III a PTU u jedenáctiletých dětí v závislosti na osobnostní rovnici testátora.
Název v anglickém jazyce
The influence of administrators personal equation on the children output in test situation
Popis výsledku anglicky
This research is a quantitative analysis of the results of WISC-III and PTU administered to eleven-year-old children in relation to the personal equation of an administrator.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/LN00A023" target="_blank" >LN00A023: Centrum výzkumu utváření osobnosti v etnických a sociálních kontextech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Smékal, V., Lacinová, L., Kukla, L. (Eds.). Dítě na prahu dospívání.
ISBN
8086598845
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
212-227
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Barrister and Principal
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—