Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F04%3A00011983" target="_blank" >RIV/00216224:14230/04:00011983 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj metodiky pro diagnostiku psychosociálního klimatu školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje proces tvorby metodiky, jíž by bylo možné zjišťovat klima školy z pohledu žáků a učitelů. Navrhovaná metodika se zameřuje na druhý stupeň základní školy a kombinuje skupinové rozhovory (focus groups) s flexibilní dotazníkovou metodou.
Název v anglickém jazyce
The development of a method for the assessment of school climate
Popis výsledku anglicky
The paper describes the development of an assessment technique which would allow us to asses school climate from the perspective of both students and teachers. The proposed method combines focus groups with a flexible questionnaire.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0940" target="_blank" >GA406/03/0940: Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychosociální klima školy II.
ISBN
8086633292
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
50
Strana od-do
36-86
Název nakladatele
MSD Brno s.r.o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—