Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00012355" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00012355 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Rozumově nadané děti mladšího školního věku a jejich sociální a emoční adaptace
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku bylo seznámit posluchače s možnýmo sociálními a emocionálními problémy rozumově nadané dětské populace.
Název v anglickém jazyce
Intellectually gifted children and their social and emotional adaptation
Popis výsledku anglicky
The aim was to presents common socio-emotional problems of school aged gifted children.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F02%2FD143" target="_blank" >GP406/02/D143: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
—
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—