Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00013745" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00013745 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poznávací charakteristiky rozumově nadaných předškoláků
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem je podat čtenáři přehled o základních a typických poznávacích charakteristikách rozumově nadaných dětí v předškolním období.
Název v anglickém jazyce
Cognitive abilities of intellectualy gifted children
Popis výsledku anglicky
The aim is to describe typical cognive abilities of gifted preschoolers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Problémové dítě a hra
ISBN
80-86307-15-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
20-35
Název nakladatele
Nakladatelství Raabe
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—