Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prenatální učení?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F06%3A00017145" target="_blank" >RIV/00216224:14230/06:00017145 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prenatální učení?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem příspěvku byl výběrový přehled teoretických poznatků k tématu (vývojové předpoklady učení před narozením, historie zájmu o záměrné působení na prenatální vývoj, zmínění nejdůležitějších výzkumů a jejich výsledků, vývoj ?metod? podnětového obohacování nenarozeného dítěte v děloze a krátké seznámení s dnes zřejmě nejužívanější technologií prenatálního učení - BabyPlus). Empirickou část sdělení tvořila dotazníková sonda uskutečněná mezi ženami, které v těhotenství tento přístroj používaly. V doslovných přepisech volných výpovědí postupem interpretativní fenomenologické analýzy vyhledávám kategorie obdobných postojů a pocitů. Zaměřila jsem se především na subjektivní prožívání této zvukové stimulace, jakou jí maminky přisuzují ?váhu?, zda se jim ?líbí?, jak vnímají reakce děťátka v průběhu stimulace a zda je nějak hodnotí a pocitově ?vysvětlují?. K datu 14. 5. 2006 jsem měla k analýze 10 vyplněných dotazníků, přičemž sběr dat i nadále probíhal.

  • Název v anglickém jazyce

    Prenatal learning?

  • Popis výsledku anglicky

    This paper is about mothers who was used system of prenatal learning BabyPlus, about their fellings and their interpretations of influences this stimulation to their children.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Konference Psychologie zdraví

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Vernířovice

  • Verze

    termín konání 19. - 21. 5. 2006

  • Identifikační číslo nosiče