Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Média a fotbalové chuligánství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00034261" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00034261 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Média a fotbalové chuligánství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fotbalové chuligány lze vnímat jako sociální skupinu, která je relativně často v centru mediálního a veřejného zájmu. Příspěvek "Média a fotbalové chuligánství" se zaměří na vztah mezi fenoménem fotbalového chuligánství a médii, představí některé sociologické poznatky vyplývající z tohoto vztahu a na konkrétních příkladech popíše roli médií v této problematice. Teoretický příspěvek bude vycházet z poznatků zahraničních sociologů (S. Halla, Carnibelly a kol., S. Cohena ad.). Diskutována bude především otázka, zda média nepodněcují prvky fotbalového chuligánství mezi fotbalovými příznivci.

  • Název v anglickém jazyce

    Media and football hooliganism

  • Popis výsledku anglicky

    Football fans can be classified as a social group which is relatively often in the centre of attention of media and the public. The article "Media and football hooliganism" deals with a relationship between the phenomenon of football hooliganism and media, introduces some sociological findings arising from this relationship and shows the role of media in particular cases. The theoretical part is based on the findings of foreign sociologists (S. Hall, Carnibella et al., S. Cohen etc.). The main researchquestion is defined as whether media do not underestimate signs of football hooliganism among football fans.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Média, sport a jejich role v aktivním životným stylu (CD-ROM)

  • ISBN

    978-80-86317-65-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    UK FTVS

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    UK FTVS

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku