Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Seriózní nebo bulvární? Vybraná profesní dilemata editorů českých seriózních deníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00029742" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00029742 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Seriózní nebo bulvární? Vybraná profesní dilemata editorů českých seriózních deníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie popisuje profesní strategie, které užívají čeští editoři ve vztahu procesu bulvarizace tzv. seriózních médií.

  • Název v anglickém jazyce

    Serious or Tabloid? The Selected Professional Dilemmas of Czech Newspaper Editors

  • Popis výsledku anglicky

    Czech newspaper editors still face a persistent dilemma after the transformation of the Czech media system at the end of the last century. They are confronted with a significantly accelerated process of commercialization in the entire media sector. Coping with this process is not easy for many of them. The presented paper is based upon the research project - Czech newspaper editors which was undertaken between June-August 2007. The main objective of this study was to show how Czech newspaper editors changed their editorial strategy after the collapse of the former media system in the 1990s and to what extent they have adapted to the pressure of economic rationalization and the commercialization of the media sector. The second objective was to describecriteria that editors instinctively use to evaluate what readers want to consume.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA403%2F02%2F0136" target="_blank" >GA403/02/0136: Český novinář - portrét lidí, kteří pracují v české žurnalistice, a jejich práce</a><br>

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Magál, S., Mistrík, M., Solík, M: Masmediálna komunikácia a realita

  • ISBN

    978-80-8105-125-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Fakulta masmediálnej komunikácie UCM

  • Místo vydání

    Trnava, Slovenská republika

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku