Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základy psychologie komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00037444" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00037444 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základy psychologie komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pojednání o základech komunikace se v úvodu vyrovnává s otázkou: Co je komunikace? Navazují popis a analýza procesu, obsahu a důvodů komunikování. V rámci forem komunikování jsou probrány nejen verbální a neverbální stránka, ale také vybrané dnešní aspekty jako anglicismy, terminologie, redundance nebo funkce otázek. Komunikace v médiích slouží také klamání adresátů a je dovedností z oblasti přetvářky a manipulace. Autor se věnuje rovněž proměnám komunikace ve věku technologií a zakončuje základní charakteristikou rozhovoru.

  • Název v anglickém jazyce

    The Basics of the Psychology of Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The introductory chapter of the book pays attention to the content, process and meaning of communication in human life. And particularly in the massmedia-word. The reason for communication via media might be e.g. deception and coercion, as well. Communication could be seen as a social skill for fulfilling a scope of motivation related to diverse secret, or private aims. Author describes e.g. the use of English words within Czech language, or technical terms in interactions. Some other psychological andcoercive aspects of the communication are described. The chapter ends with the brief analysis of interview.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Hradiská, E., Brečka, S., Vybíral, Z.: Psychológia médií

  • ISBN

    978-80-89447-12-1

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    410

  • Název nakladatele

    Eurokódex

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Kód UT WoS kapitoly