Vývoj profesního sebepojetí v období adolescence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00038597" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00038597 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj profesního sebepojetí v období adolescence
Popis výsledku v původním jazyce
Studie je teoretickou analýzou vývoje profesního sebepojetí v adolescenci. Vymezeny jsou pojmy sebepojetí, volba povolání, profesní identita a další příbuzné koncepty. Popsány jsou etapy utváření profesního sebepojetí a volby povolání a faktory, které volbu profese profesní sebepojetí ovlivňují.
Název v anglickém jazyce
Development of vocational self-concept in adolescence
Popis výsledku anglicky
Development of vocational self-concept in adolescence - the important theories
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
In I. Poledňová (Ed.), Sebepojetí dětí a dospívajících v kontextu školy.
ISBN
978-80-210-5085-3
Počet stran výsledku
23
Strana od-do
—
Počet stran knihy
133
Název nakladatele
Muni press
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—