Média a volební kampaň
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00045274" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00045274 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Média a volební kampaň
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitole se zabývá reflexí volební kampaně v médiích a prací tiskových oddělení jednotlivých politických stran.
Název v anglickém jazyce
Media and election campaign
Popis výsledku anglicky
The chapter deals with the election campaign reflection in the Czech media and the work of the parties' press departments.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2010
ISBN
978-80-7325-224-3
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Počet stran knihy
279
Název nakladatele
Centrum pro studium demokracie a kultury
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—