Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00052576" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00052576 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá otázkou vzdělávání sociálních pracovníků. Prostřednictvím aplikovaného výzkumu hledám odpovědi na to, jaké přístupy ke vzdělávání budoucích sociálních pracovníků volí školy sdružené v rámci ASVSP. Zvláštní zřetel přitom věnuji porozumění způsobů integrace praktického vzdělávání do výuky, které využívají školy při přípravě studentů sociální práce. Výzkumně sleduji, zda při vzdělávání školy vycházejí z evidence-based, reflexivního či kompetenčního přístupu ke vzdělávání. Výsledky šetření byměly pomoci zformulovat nové poznatky, které by mohly školám pomoci si uvědomit, jakým způsobem vzdělávají a poukázat na možnost pluralitního využívání vybraných přístupů v rámci přípravy sociálních pracovníků na jejich profesi.
Název v anglickém jazyce
Different Approaches to Social Work Education
Popis výsledku anglicky
The article deals with the education of social workers. Through applied research I am looking for answers which of approaches to social workers education were adopted by selected ASVSP schools. Special attention is given to understanding of ways of integrating practical education into whole teaching. I try to find whether schools use evidence-based, competency or reflective approach to learning. Survey results should help formulate new knowledge that could help (the schools) to understand how to ecucateand raise awareness about possibilities of application of approaches in the preparation of social workers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální práce / Sociálna práce
ISSN
1213-6204
e-ISSN
—
Svazek periodika
1/2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
41-50
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—