Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00052576" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00052576 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Variabilita přístupů ke vzdělávání sociálních pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stať se zabývá otázkou vzdělávání sociálních pracovníků. Prostřednictvím aplikovaného výzkumu hledám odpovědi na to, jaké přístupy ke vzdělávání budoucích sociálních pracovníků volí školy sdružené v rámci ASVSP. Zvláštní zřetel přitom věnuji porozumění způsobů integrace praktického vzdělávání do výuky, které využívají školy při přípravě studentů sociální práce. Výzkumně sleduji, zda při vzdělávání školy vycházejí z evidence-based, reflexivního či kompetenčního přístupu ke vzdělávání. Výsledky šetření byměly pomoci zformulovat nové poznatky, které by mohly školám pomoci si uvědomit, jakým způsobem vzdělávají a poukázat na možnost pluralitního využívání vybraných přístupů v rámci přípravy sociálních pracovníků na jejich profesi.

  • Název v anglickém jazyce

    Different Approaches to Social Work Education

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the education of social workers. Through applied research I am looking for answers which of approaches to social workers education were adopted by selected ASVSP schools. Special attention is given to understanding of ways of integrating practical education into whole teaching. I try to find whether schools use evidence-based, competency or reflective approach to learning. Survey results should help formulate new knowledge that could help (the schools) to understand how to ecucateand raise awareness about possibilities of application of approaches in the preparation of social workers.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sociální práce / Sociálna práce

  • ISSN

    1213-6204

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1/2011

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    41-50

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus