Mediální výchova ve výuce cizích jazyků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00053545" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00053545 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální výchova ve výuce cizích jazyků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek zdůrazňuje důležitost rozvoje mediální gramotnosti ve výuce cizích jazyků. Akcentuje teoretické koncepty jako prostředky pro získávání interpretačních dovedností k porozumění různým vrstvám sdělení. Znalost mediálního prostředí a osvojení metodiky mediální výchovy, spolu s povědomím o technologických možnostech médií, je inspirací pro pole výuky cizích jazyků.
Název v anglickém jazyce
Media Education in Foreign Language Teaching
Popis výsledku anglicky
The study emphasizes the importance of the development of media literacy in foreign language teaching. It accentuates theoretical concepts as means for obtaining interpretative skills for the understanding of different layers of meaning. The knowledge ofmedia environment and the mastery of media education methods, in addition to the awareness of technological possibilities of media, is an inspiration for the field of language teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
FORLANG Cudzie jazyky v akademickom prostredi
ISBN
978-80-553-0743-5
ISSN
1338-5496
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
255-265
Název nakladatele
Technicka univerzita v Košiciach
Místo vydání
Košice
Místo konání akce
Košice
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—