Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů ? výsledky první části pilotní studie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00062558" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00062558 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Prožívání smyslu života a hodnoty studentů humanitních oborů ? výsledky první části pilotní studie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem předkládaného příspěvku je předložit odborné veřejnosti analýzu, jak skupina studentů humanitních oborů vnímá smysl života a hodnoty (tvůrčí, zážitkové a postojové) kategorizované z vlastních písemných prací v kurzu Logoterapie a existenciální analýza. Studující společně s vyučující z nich následně provedli kvalitativní obsahovou analýzu prizmatem konceptu logoterapie a existenciální analýzy. Prostřednictvím této analýzy jsou předloženy názory vybrané skupiny studujících humanitních oborů a vyvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Experiencing of meaning of life and values of students of humanities ? results of the first part of the pilot study

  • Popis výsledku anglicky

    The goal of presented paper is to present to the public the reflexion of perception of meaning of life and values (creative, experiental attitudinal) cathegorised of own written reflections of the course Logotherapy and existential analysis. Students andthe teacher than carried out the qualitative content analysis with the prism of logotherapy and existential analysis. Through the analysis there are submitted the opinions of the limited group of students of humanities and deduced the conclusions for teaching praxis.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychoterapie

  • ISSN

    1802-3983

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3-4/6.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    26-35

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus