Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozhlasová dramaturgie a žurnalistika

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063392" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063392 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.munimedia.cz/book/" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozhlasová dramaturgie a žurnalistika

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola Rozhlasová dramaturgie a žurnalistika (Jan Souček) je úvodem do praxe rozhlasové žurnalistiky, a to na pozadí širšího pochopení disciplíny. Autor představuje koncept formátu jako stěžejní východisko rozhlasové práce, vymezuje parametry rozhlasové žurnalistiky a přináší praktické postřehy a rady pro přípravu rozhlasového zpravodajství.

  • Název v anglickém jazyce

    Radio Dramaturgy and Journalism

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter ?Radio Dramaturgy and Journalism? (by Jan Souček) serves as an introduction to practical radio journalism on the background of a broader understanding of the discipline. Its author presents a concept of the format as the key starting point for work in a radio station, defines parameters of radio journalism, and presents practical sidelights and hints for radio newscast preparation.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové trendy v médiích II: rozhlas a televize

  • ISBN

    9788021058262

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    81-101

  • Počet stran knihy

    223

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly