Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové formáty v televizní tvorbě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063393" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063393 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.munimedia.cz/book/" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nové formáty v televizní tvorbě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole Nové formáty v televizní tvorbě podává autor jednak úvod do problematiky televizní reality show a jejích různých podob, jednak přináší případovou studii ke Kuchařské pohotovosti a Dni D, dvěma podobám reality TV v České televizi. Autor textu je zároveň i spoluautorem pořadů, a tak mají obě studie charakter hlubokého vhledu do procesu jejich tvorby.

  • Název v anglickém jazyce

    New Formats in Television Production

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter ?New Formats in Television Production? introduces into the issue of the television reality show and its varieties, and also presents case studies of two Czech cooking shows representing two forms of reality TV on the Czech Television. Writtenby a co-author of the shows, the two case studies offer a deep insight into the creative process.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Nové trendy v médiích II: rozhlas a televize

  • ISBN

    9788021058262

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    121-139

  • Počet stran knihy

    223

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly