Nové formáty v televizní tvorbě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063393" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063393 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.munimedia.cz/book/" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nové formáty v televizní tvorbě
Popis výsledku v původním jazyce
V kapitole Nové formáty v televizní tvorbě podává autor jednak úvod do problematiky televizní reality show a jejích různých podob, jednak přináší případovou studii ke Kuchařské pohotovosti a Dni D, dvěma podobám reality TV v České televizi. Autor textu je zároveň i spoluautorem pořadů, a tak mají obě studie charakter hlubokého vhledu do procesu jejich tvorby.
Název v anglickém jazyce
New Formats in Television Production
Popis výsledku anglicky
The chapter ?New Formats in Television Production? introduces into the issue of the television reality show and its varieties, and also presents case studies of two Czech cooking shows representing two forms of reality TV on the Czech Television. Writtenby a co-author of the shows, the two case studies offer a deep insight into the creative process.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nové trendy v médiích II: rozhlas a televize
ISBN
9788021058262
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
121-139
Počet stran knihy
223
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—