Projekt DIS ? 12 diagnostických nástrojů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F14%3A00078173" target="_blank" >RIV/00216224:14230/14:00078173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Projekt DIS ? 12 diagnostických nástrojů
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt DIS (celým názvem ?Diagnostika dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami?), realizovaný v období od 2. 9. 2010 do 31. 8. 2013, byl spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Jeho řešitelem byl Národníústav pro vzdělávání. Hlavním cílem projektu bylo vytvořit psychometricky ověřené diagnostické nástroje, které budou zaměřeny na ty oblasti psychologické, pedagogické a speciálně-pedagogické diagnostiky dětí a žáků, u nichž je dle odborníků z praxe absence kvalitních metod nejznatelnější. V rámci projektu bylo vyvíjeno a standardizováno 12 diagnostických nástrojů, které jsou z větší části recenzované v tomto čísle Testfora. Část z nich byla vytvořena nově ve spolupráci s českými autory, u části se jednalo o adaptaci ze zahraničí. Většina z těchto nástrojů je již v distribuci.
Název v anglickém jazyce
THE PROJECT DIS ? 12 DIAGNOSTIC METHODS
Popis výsledku anglicky
The project DIS (?Diagnostics of children and pupils with special educational needs?), realized in between 2. 9. 2010 and 31. 8. 2013, was co-funded by the European Social Fund and the Ministry of Education. It was conducted by National Institute for Education. It´s main aim was to create new psychometric sound diagnostic methods, which would be focused on children's and pupils' psychological, pedagogical and special pedagogical diagnostics. The areas in which diagnostics measures were missing were recognized as important. 12 diagnostic methods have been developed and standardized during the project. Reviews of these methods can be found in current volume of Testforum. These methods consist of new methods created by Czech psychologists and methods adapted from abroad. Most of these are already in distribution.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Testforum
ISSN
1805-9147
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
53-57
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—