Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Campaign Dynamics Research in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00082632" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00082632 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Campaign Dynamics Research in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The presentation summarizes the existing research on election campaign dynamics in the Czech Republic by focussing on the three interrelated areas: positions taken by political parties during election campaigns, negative campaign research and media framing of election campaigns.

  • Název v anglickém jazyce

    Campaign Dynamics Research in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation summarizes the existing research on election campaign dynamics in the Czech Republic by focussing on the three interrelated areas: positions taken by political parties during election campaigns, negative campaign research and media framing of election campaigns.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů