Campaign Dynamics Research in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00082632" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00082632 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Campaign Dynamics Research in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The presentation summarizes the existing research on election campaign dynamics in the Czech Republic by focussing on the three interrelated areas: positions taken by political parties during election campaigns, negative campaign research and media framing of election campaigns.
Název v anglickém jazyce
Campaign Dynamics Research in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The presentation summarizes the existing research on election campaign dynamics in the Czech Republic by focussing on the three interrelated areas: positions taken by political parties during election campaigns, negative campaign research and media framing of election campaigns.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů