Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00085373" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00085373 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629" target="_blank" >http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499" target="_blank" >10.14712/18023061.499</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.
Název v anglickém jazyce
Application of the RWL model for evaluation of a residential environmental program
Popis výsledku anglicky
On the basis of a specific example, the article discusses an application of the Real World Learning (RWL) model for an evaluation of a residential, environmental education program. It describes application of the model for an entry program analysis, formulation of key concepts and follow-up observation of the program. In its final part it discusses strong and weak points of application of the model in evaluation practice. The model is evaluated as a useful but demanding tool requiring experienced evaluators.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
1-15
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—