Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00085373" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00085373 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629" target="_blank" >http://envigogika.cuni.cz/index.php/Envigogika/article/view/499/629</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14712/18023061.499" target="_blank" >10.14712/18023061.499</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití modelu RWL pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek na konkrétním příkladu diskutuje možnosti využití modelu Real World Learning (RWL) pro evaluaci pobytového programu environmentální výchovy. Ukazuje využití modelu pro vstupní analýzu programu, stanovení zcitlivujících kategorií a následné pozorování pro- gramu. V závěrečné části diskutuje silné stránky i limity využití modelu v evaluační praxi. Model je celkově hodnocen jako užitečný, ale i náročný nástroj vyžadující zkušeného evaluátora.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of the RWL model for evaluation of a residential environmental program

  • Popis výsledku anglicky

    On the basis of a specific example, the article discusses an application of the Real World Learning (RWL) model for an evaluation of a residential, environmental education program. It describes application of the model for an entry program analysis, formulation of key concepts and follow-up observation of the program. In its final part it discusses strong and weak points of application of the model in evaluation practice. The model is evaluated as a useful but demanding tool requiring experienced evaluators.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Envigogika: Charles University E-journal for Environmental Education

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    10

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    1-15

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus