Simulace redakčního systému v rámci výukového modelu pro herní žurnalistiku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00090950" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00090950 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace redakčního systému v rámci výukového modelu pro herní žurnalistiku
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek je zprávou o průběhu simulace redakčního systému v rámci výukového modelu zaměřeného na herní žurnalistiku při výrobě specifického mediálního produktu, konkrétně při produkci populárně-naučného pořadu o hrách. Jeho cílem je dosáhnout transferu získaných zkušeností a dovedností ze simulovaného redakčního prostředí, kde studenti hrají role asociované s profesními závazky, do praxe herní žurnalistiky a reflektovat zjištění, že součinnost jednotlivých aktérů a prvků redakčního systému vede k synergickému efektu v oblasti výuky.
Název v anglickém jazyce
Simulation of a Redaction System within Educational Model for the Gaming Journalism
Popis výsledku anglicky
This contribution is a report on the simulation of redaction system within the educational model focused on gaming journalism during the production of a specific media product, namely the production of popular-science show about games. Its aim is to achieve a transfer of experience and skills of the simulated editorial environment, where students play roles associated with professional obligations, to a practice of gaming journalism and reflect on findings that the interaction of the various actors and elements of the redaction system leads to a synergistic effect in teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Quo Vadis Massmedia, Quo Vadis Marketing 2016. Zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov
ISBN
9788081058042
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
101-118
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Datum konání akce
8. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—