Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cyber victimization and psychological adjustment difficulties among adolescents: The role of technology mediation and social support from school resource officers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00091770" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00091770 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/PIJPSM-02-2016-0016" target="_blank" >http://www.emeraldinsight.com/doi/abs/10.1108/PIJPSM-02-2016-0016</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1108/PIJPSM-02-2016-0016" target="_blank" >10.1108/PIJPSM-02-2016-0016</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Cyber victimization and psychological adjustment difficulties among adolescents: The role of technology mediation and social support from school resource officers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The purpose of this paper is to investigate the buffering effect of the mediation of technology use and social support from school resource officers on the associations between cyber victimization and psychosocial adjustment difficulties ( i.e. depression, anxiety, loneliness) over three years ( wave-one = sixth grade; wave-two = seventh grade; wave-three = eighth grade).

  • Název v anglickém jazyce

    Cyber victimization and psychological adjustment difficulties among adolescents: The role of technology mediation and social support from school resource officers

  • Popis výsledku anglicky

    The purpose of this paper is to investigate the buffering effect of the mediation of technology use and social support from school resource officers on the associations between cyber victimization and psychosocial adjustment difficulties ( i.e. depression, anxiety, loneliness) over three years ( wave-one = sixth grade; wave-two = seventh grade; wave-three = eighth grade).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Policing: an International Journal of Police Strategies & Management

  • ISSN

    1363-951X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    39

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    536-550

  • Kód UT WoS článku

    000386217700008

  • EID výsledku v databázi Scopus