Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Policy papers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F24%3A00134839" target="_blank" >RIV/00216224:14230/24:00134839 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Policy papers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedná se o souhrn 7 policy papers, který představuje výstup projektu aplikovaného výzkumu s názvem Identifikace a aplikace strategických komunikačních nástrojů při naplňování koncepce ZP ČR, který byl realizován v letech 2022-2024. Jednotlivé policy papers byly určeny pro potřeby Ministerstva zahraničních věcí ČR. Analýzy se věnovaly následujícím tématům: Regionální socioekonomické podmínky: kontext pro analýzu názorotvorného chování (Policy paper 1); Válka na Ukrajině, její reflexe v českém veřejném mínění a doporučení pro komunikační strategii (Policy paper 2); Česká zahraniční politika, její orientace, reflexe v českém veřejném mínění a doporučení pro komunikační strategii (Policy paper 3); Česká republika a Evropská unie: reflexe v českém veřejném mínění, doporučení pro komunikační strategii (Policy paper 4); Tematika bezpečnosti a priority nové Bezpečnostní strategie ČR (2023) v rámci strategické komunikace (Policy paper 5); Válka na Ukrajině a změny v její reflexi ze strany veřejného mínění v ČR. Reflexe možností komunikační strategie (Policy paper 6); Problematika Zelené dohody (Green Deal), energetické politiky a její reflexe ze strany veřejného mínění v ČR. Možnosti komunikační strategie (Policy paper 7). Cílem jednotlivých analýz bylo zprostředkovávat výsledky výzkumu veřejného mínění na základě tzv. ohniskových skupin (focus groups), které se uskutečnily na podzim 2022 a opakovaného dotazníkového šetření, které bylo uskutečněno na reprezentativním vzorku české populace v lednu 2023 a následně v prosinci a lednu 2023/2024. Dotazníkové šetření a výzkum prostřednictvím focus groups se zaměřovaly na otázky související s probíhající válkou na Ukrajině, zahraniční politikou ČR, bezpečnostní problematikou, problematikou členství ČR v EU, energetickou a klimatickou politikou. Cílem bylo také v závěru každého policy paperu navrhnout komunikační strategii týkající se jednotlivých témat z hlediska jejího obsahu i možných způsobů realizace (komunikačních kanálů apod.), včetně identifikace případných rizik potenciálně ohrožujících úspěšnost strategické komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Policy papers

  • Popis výsledku anglicky

    The collection of 7 policy papers represents the output of the applied research project entitled Identification and Application of Strategic Communication Tools in the implementation of the Czech Foreign Affairs Concept, which was realized in 2022-2024. The individual policy papers were intended for the needs of the Ministry of Foreign Affairs of the Czech Republic. Particular analyses were devoted to the following topics: Regional socio-economic conditions: context for the analysis of opinion-forming behaviour (Policy paper 1); War in Ukraine, its reflection in Czech public opinion and recommendations for communication strategy (Policy paper 2); Czech foreign policy, its orientation, reflection in Czech public opinion and recommendations for a communication strategy (Policy paper 3); The Czech Republic and the European Union: reflection in Czech public opinion, recommendations for a communication strategy (Policy paper 4); Security issues and priorities of the new Security Strategy of the Czech Republic (2023) in the framework of strategic communication (Policy paper 5); The war in Ukraine and changes in its reflection by the Czech public opinion. Reflection on the possibilities of a communication strategy (Policy paper 6); The Green Deal, energy policy and its reflection by the Czech public opinion. Communication strategy options (Policy paper 7). The aim of the individual analyses was to convey the results of public opinion research on the basis of focus groups held in autumn 2022 and two questionnaire surveys conducted on a representative sample of the Czech population in January 2023 and subsequently in December and January 2023/2024. The aim was also to propose, at the end of each policy paper, a communication strategy related to each topic in terms of its content and possible ways of implementation (communication channels, etc.), including identification of possible risks potentially threatening the success of strategic communication.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50601 - Political science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TITDMZV930MT08" target="_blank" >TITDMZV930MT08: Identifikace a aplikace strategických komunikačních nástrojů při naplňování koncepce ZP ČR</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů