Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Practicing GIS for secondary school pupils - dynamization of current methods or new innovative approaches?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F10%3A00045223" target="_blank" >RIV/00216224:14310/10:00045223 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Practicing GIS for secondary school pupils - dynamization of current methods or new innovative approaches?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Secondary schools are often missing practical approaches to teaching GIS topics. Nowadays, teachers teach about GIS rather than with GIS. We show an educational pilot project ?Prakticky s GISy? as an example of possible ?good practice? of teaching with GIS at several south moravian grammar schools. The aim of our paper is to discuss if this approach is dynamized method of current teaching standards belongs to the geography in the 21st century or if it is new and innovative approach to deeply rooted curricular documents. Through our project we try to make GIS more active at geographical lessons at secondary schools with peer-to-peer students and teachers participation. The base of our methods lies in using open source technologies directly in educational process.

  • Název v anglickém jazyce

    Practicing GIS for secondary school pupils - dynamization of current methods or new innovative approaches?

  • Popis výsledku anglicky

    Secondary schools are often missing practical approaches to teaching GIS topics. Nowadays, teachers teach about GIS rather than with GIS. We show an educational pilot project ?Prakticky s GISy? as an example of possible ?good practice? of teaching with GIS at several south moravian grammar schools. The aim of our paper is to discuss if this approach is dynamized method of current teaching standards belongs to the geography in the 21st century or if it is new and innovative approach to deeply rooted curricular documents. Through our project we try to make GIS more active at geographical lessons at secondary schools with peer-to-peer students and teachers participation. The base of our methods lies in using open source technologies directly in educational process.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geografie pro život ve 21. století: Sborník příspěvků z XXII. sjezdu České geografické společnosti pořádaného Ostravskou univerzitou v Ostravě 31. srpna - 3. září 2010

  • ISBN

    978-80-7368-903-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    31. 8. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku